sobota, 4 marca 2017

Rysunkowe Challenge

Hej! Pewnie często nie macie pomysłu na rysunek. Kiedyś na blogu Wishy;) pojawił się podobny post (KLIK), ale ja przedstawię wam coś innego. Niektóre z nich są z youtuba, a niektóre wymyśliłam sama. Jeżeli chcecie zobaczyć jak mi wyszły te prace, to napiszcie w komentarzu.

1. Nachlap farbami na kartkę. Z powstałych plam stwórz jakieś postaci, czy rzeczy, cokolwiek ci przyjdzie do głowy.

2. Wymyśl jakąś postać i ją narysuj: w przeciwnej płci, w sukni, ze zwierzątkiem, w okularach, w innych ubraniach, w samej bieliźnie, w innych kolorach i co tylko ci przyjdzie do głowy.

3. Narysuj coś bez szkicu.

4. Na odwrót: Najpierw kolorowanie, potem szkic.

5. Z zamkniętymi oczami.

6. Przygotowujesz obrazek. Wybierasz sobie jakąś część rysunku i losujesz kredkę/marker i kolorujesz.

7. Rysowanie lewą ręką.

8. Połowę rysunku kolorujesz kredkami a połowę markerami.

9. Rysujesz jakąś rzecz w 10 minut, w 1 minutę i 10 sekund.

10. Cały rysunek w odcieniach np. żółtego.

11. Narysuj minionki w różnych przebraniach.

12. Rysunek wykonany kosmetykami.

13. Zobrazuj przypadkowe słowa z książki (może być ich np. 10).

14. Sławne osoby (aktorzy, piosenkarze, youtuberzy...) narysuj w przeciwnej płci.


Mam nadzieję, że się spodobało. Zapraszam na kanały youtuberek, które niektóre te challenge robiły (olsikowa) (Sami). Jak macie ochotę, to możecie zjechać w dół i pobawić się tłumaczem google na moim blogu. :D
Do zobaczenia w następnym poście!
Wasza oliwkatop

5 komentarzy:

  1. Fajne pomysły :) aż mi się chce rysować 😁

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Ja ostatnio robiłam 10 min,1min,10 sec i wolę sobie wymazać to z pamięci XD Chyba spróbuję zrobić rysunek bez szkicu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że napisałaś takie fajne pomysły jestem uratowana od nudy, a tak to nie wiedziałam jakie są fajne challenge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kreatywne i ciekawe pomysły na chalenge. Pozdrawiam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysły, na pewno wykorzystam nr 13 i nr 8

    OdpowiedzUsuń