środa, 12 października 2016

Jak się nauczyć na sprawdzian?

Cześć! Na pewno zauważyliście, że wygląd bloga się zmienił. Mam nadzieję, że się wam podoba. Dzisiaj chciałam wam powiedzieć o tym jak się nauczyć na sprawdzian. Niedługo zrobię DIY.

 Jak się nauczyć na sprawdzian?
1. Naukę zacznij od dnia w którym nauczyciel zapowiedział sprawdzian. Napisz na kartce wszystko co musisz umieć. Codziennie ją czytaj.
2. Ucz  się tak jak zawsze. 
3. Rozłóż sobie naukę na czas,  do którego masz sprawdzian. Nie wiedziałam, jak to napisać. XD  np. 1 listopada pani zapowiada sprawdzian na 9 listopada. Masz 9 dni. Na sprawdzianie będą pytania z 7 tematów. Pierwszego dnia uczysz się pierwszego tematu, drugiego dnia uczysz się drugiego tematu itd. Dzień przed sprawdzianem powtórz sobie cały materiał.
4. Zrób sobie fiszki. Codziennie powtarzaj.
5. Rób sobie testy. Jednak nie rozwiązuj od razu, bo będziesz pamiętać odpowiedzi.
6. Jeżeli zapomniałaś o sprawdzianie i jest on jutro, to naucz się trzech tematów. Nie możesz iść na sprawdzian nic nie umiejąc. Lepiej dostać 3 niż 1, no nie?

To tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że ten materiał się przyda. Zapraszam do głosowania w ankietach, które są po prawej stronie. Zapraszam również na moje portfolio na stronie tm: http://www.top-modelki.com/studio/portfolio/oliwkatop-16166.html

Do zobaczenia w następnym poście!

1 komentarz: