czwartek, 20 lipca 2017

TOP 16 Letnich Piosenek 2017 - oliwkatop

Cześć! Dzisiaj pokażę wam piosenki, które ostatnio bardzo wpadły mi w ucho i są bardzo wakacyjne. Wiem, że 15 byłoby lepszą liczbą, ale musiałam wcisnąć tu nową piosenkę jednego zespołu. :)

1. Winner - Really Really
Piosenka, która szybko wpada w ucho i w dodatku ma bardzo przesłodki tekst (tłumaczenie na polski: https://www.youtube.com/watch?v=J4AWXY4R8LQ)


2. Jay Park - Me Like Yuh
Z bloggera nie mogłam wstawić oficjalnego teledysku, ale jak będziecie chcieli, to sobie wyszukacie.
Ogólnie piosenka jest po angielsku, ale po wymowie angielskiego przez koreańczyków chyba nikt się od razu nie skapnął. xD


3. IKON - B-day
Ta piosenka bardziej kojarzy mi się z dżunglą, co jest właściwie głównym tematem piosenki. Wystarczy spojrzeć na choreografię :)  Tutaj znowu nie znalazłam oficjalnego teledysku. Głupi blogger.  -_-




4. K.A.R.D - Don't Recall
Piosenka przed-debiutowa nowego w sumie zespołu. Mi w każdym razie bardzo się podoba.



5. K.A.R.D - Rumor
Ta też mi się spodobała, więc ją tutaj umieściłam :D. (Co jest z tym bloggerem, do jasnej ciasnej -_-)


6. UP10TION - Runner
Powiem tylko, że zakochałam się w tej piosence. Warto posłuchać :)



7. Taeyeon - Why
Ta piosenka wszystkim będzie się kojarzyć z wakacjami, chociażby przez teledysk w którym jest mnóstwo słońca i lodów. Na pewno wam się spodoba!


8. Felix Jaehn, Hight, Alex Aiono - Hot 2 Touch
Pewnie znacie ją z radia, a jeśli nie, to ja przychodzę wam z pomocą! (xD)



9. C-Bool, Giang Pham - DJ Is Your Second Name
Nie mogło tu zabraknąć mojego ulubionego polskiego DJ - C-Bool'a. Ale chyba nie muszę wam go przedstawiać. :)



10. Seeb, R. City - Under Your Skin
Nie jest to znana piosenka, ale mi się bardzo spodobała.



11. Gromee - Runaway
Mój drugi ulubiony polski DJ z bardzo wakacyjną piosenką Runaway.



11. Alle Farben & Janieck - Little Hollywood
Całkiem prosta piosenka z gitarką w tle <3 <3 <3



12. Seeb - What Do You Love
Nie wiem jak opisać tą nutę, po prostu <3



13. Shawn Mendes - There's Nothing Holdin' Me Back



14. Seeb - Breathe
Kolejna piosenka tego wykonawcy. Ta w ogóle mi się nie kojarzy z wakacjami, ale tak mi się spodobała i tak mało ludzi ją zna, że ją tu wstawiłam.



15. Miley Cyrus - Malibu
Nie mogło tu też zabraknąć mojej ulubionej piosenki Miley Cyrus (i jedynej, którą lubię od tej wokalistki) - Malibu


16. EXO - Ko Ko Bop
Nowa piosenka zespołu exo ^^  Jak ja ją lubię!!!!!!!!!!!!!!


To tyle na dzisiaj, napiszcie czy jakaś wpadła wam w ucho ;)    
Do zobaczenia w następnym poście! 
Wasza oliwkatop

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz