wtorek, 22 sierpnia 2017

Nowa seria?

Cześć! Przepraszam, że tak długo mnie nie było (byłam na wakacjach i o tym zapomniałam, potem pojechałam w miejsce gdzie nie było internetu, no i jestem wielkim leniem), ale już jestem! 

Nie wiem czy wiecie, ale w tym roku idę do 7 klasy. Jest to coś nowego i w sumie nie wiadomo czego się po tym spodziewać. Pomyślałam, żeby robić z tego taką "relację" na blogu. Polegać to będzie na tym, że będę opowiadać wam jak się zachowują nauczyciele, coś o nowych przedmiotach itp. Chciałabym się tym z wami podzielić, żebyście wiedzieli jak to mniej więcej będzie wyglądać, kiedy wy pójdziecie do 7 klasy, albo porównać 7 klasę z gimnazjum (i w sumie fajnie by było, gdyby starsze osoby się na ten temat wypowiedziały). Co o tym myślicie? Napiszcie koniecznie w komentarzu, czy chcecie taką serię, a jeśli nie...


...to i tak ją zrobię. ^^

Szczerze mówiąc, to ja już bym chciała pójść do tej szkoły. Tak się nudzę w te wakacje, że aż zaczęłam się uczyć koreańskiego XD

DIY z zeszytami raczej nie będzie, bo moja kreatywność dosyć mocno spadła i trudno mi wymyślić coś nowego, ale jak będziecie chcieli, to zrobię taki "haul". Ostatnio wymyśliłam też całkiem ciekawy sposób na casy na telefon, więc...          ...ehm...      

Mam nadzieję, że nowa seria przypadnie wam do gustu. *U*
Do zobaczenia  (ehm ???)  niedługo!
Wasza oliwkatop

6 komentarzy:

  1. Jej wreszcie wróciłaś! Uwielbiam twój blog i prawie codziennie zaglądałam czy jest nowy post. ^^
    Co do twojego pomysłu jestem zachwycona! Ja idę do 3 gimbazjum i chętnie wypowiedziałabym się w tej sprawie. Jeżeli chcesz zobaczyć DIY z zeszytami to zapraszam na mojego bloga (na razie jest jeden post o zeszytach, ale będzie więcej xd). Chciałabym zobaczyć ten casy, bo się zastanawiałam czy nie kupić sobie nowego.
    PS. ja też się strasznie nudzę w wakacje -_-

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Księżniczką ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę sie doczekac tej serii!
    Ja idę teraz do 1 liceum (:P w dodatku dalej nwm czemu wybralam matfiz... Meh)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hhmmm...nie za bardzo seria przypadła mi do gustu :/ Mam pytanie: (WAŻNE) Czy ty masz być kolejną PM w gazetce? XD Podejrzewam, że to ty, bo Lies nie Wishy również, a z mojej listy osób do PM tylko ty zostałaś... (Proszę o szybką odpowiedź)

    OdpowiedzUsuń